Tuesday, February 18, 2014

Qari Armstronq, Filip Kotler
Marketinq: ilk addım 7-ci nəşr

“Marketinq: İlk addım” kitabının VII nəşrində marketinq və marketinq prosesinin təyini; bazar məkanının və istehlakçıların dərk olunması; müştəri yönümlü marketinq strategiyasının və marketinq kompleksinin təşkili və marketinqin yeni əhatə sahələri kimi məsələlər müzakirə olunur. Azərbaycan Marketinq Cəmiyyəti tərəfindən tərcümə olunmuş bu nəşr marketinq əsaslarının, anlayışlarının, metodlarının və marketinqlə bağlı dünya təcrübəsinin Azərbaycanın işgüzar dairələri və ictimaiyyəti arasında təbliğ edilməsində köməklik göstərəcəkdir.
Kitab Mündəricat, dörd hissə, 4 əlavə, Lüğət, Qeydlər, Kreditlər və İndeksdən ibarətdir.
2005, 686 səh., 20x27, yumşaq



No comments:

Post a Comment